TVÅ SMÅ BLOGGTIPS

Tänkte tipsa er om två bloggar. En av dom har jag läst väldigt länge men den andra har jag hittat för inte så länge sen. 
 
http://vivus.blogg.se/
 
Handar om en tjej som precis flyttat ut till ett litet hus i skogen med sina två hästar. En av hästarna har precis visat fångsymptom men verkar vara på bättringsvägen. Den inspirerar mig då hon har ett naturligt synsätt på hästhållning och är väldigt drivande och självständig. Kolla in själv får ni se! 
________________________________________________________
 
http://madeleineelhanafi.com/
 
Den här bloggen hittade jag för några månader sen. Jag vet inte varför jag fastnade för den men jag tror det kan vara för att hon verkar vara min motsats. Hennes värderingar är långt ifrån mina men bloggen är intressant.
Hon har varit hästhandlare och fifflat med massor av pengar så sitter nu inne!
Bloggen är inte uppdaterad på ett tag men det är lika intressant att läsa äldre inlägg.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0