LITE ÖNSKNINGAR

Jag "fick" ju en ny vagn eftersom min förstördes. Den var blå men jag fick tillbaka den svart.
Passade ganska bra och kommer bli så snyggt till  Ralles utrustning då jag tycker att svart, vinröd och silver passar bättre ihop än blå, vinröd och silver. Han har en vinröd, väldigt snygg förbygel men som är felstavad så en ny sådan av något slag vill jag ha. Har hittat en brösta jag vill ha och dessutom ska han få ett fint pannband hade jag tänkt.
 
Antingen blir det denna 
 
 
eller en vinröd av denna sort
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså den med glitter! Såå fin!

Svar: Jaa! Är helt kär.. och snål;(
Frida Nylén

2016-01-09 @ 17:16:13
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0