KLÄDPROBLEM

Jag har ett litet problem har jag kommit på nu när jag sitter och ska beställa hem kläder till Thailand. Problemet är att dom kläder jag vill ha existerar inte! Det finns dom som ser ungefär ut som jag vill ha dom. Helst skulle jag ju behöva börja sy mina egna kläder men har varken tid, kunskap eller ork haha. Det är alltid att det saknas något, fel färger eller nåt konstigt och fult skärp på.. När jag ska sova på kvällarna brukar jag då designa kläder innan jag somnar haha. Dom blir så snygga och hade köpt dom direkt....
Har iallafall hittat några som är snarlika hur jag vill ha dom så får se om jag beställer hem något av det.
 
 
 
 
HÄR//HÄR//HÄR//HÄR//HÄR//HÄR//HÄR//HÄR//HÄR
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0