25/11-15

Hej!
Har svårt att hitta inspiration när jag varken tävlar eller tränar men ska försöka få in något inlägg då och då iallafall.
Idag började jag klockan 12. Så skönt för en som älskar att sova att ha ett schema som är både tidiga och sena morgnar. Imorgon är det 8-17 som gäller . På fredag mitt på dagen åker jag och Antons pappa till Stockholm för att hälsa på Antons bror och sen ha möte på lördagen. Känns mest lite jobbigt med möte men det får gå.

Nu skulle jag kunna somna bums men Anton försöker få igång ett samtal om aktier hit och dit. Inte så lätt för en som inte är så insatt haha.. 

Ralle med sin nya grimma. En ny reflexgrimma varje år har det blivit. Kanske inte finast men han syns iallafall och det är viktigast:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0