6/12-15

Hej! 
Jag och Anton åkte hem till Umeå igår efter jag slutat jobbat. Åt god middag och bara hade det bra. Idag åkte vi in till stan för att hitta julklappar. Hittade bara en men fick inspiration till flera! 

Annars händer det inte så mycket. Jag är ledig ganska mycket i veckan sen nästa vecka börjar jag jobba tisdag och sen 9 dagar framåt. 9e dagen är den 23 och då går jag 10-19... Julafton kommer bli tuff haha, skönt att få vara ledig julafton och juldagen iallafall. 

Ralle är less på att inte träna. Han är inte på nåt sett elak men väldigt dåligt tålamod och kan inte stå stilla en sekund och är bökig att ta in från hagen. Men snart sätter vi igång tänker jag.

Grabben blir ändå snart 8 år...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0