FORT TOG HELGEN SLUT

Fort så tog den här helgen slut! Kan bero på att jag helst den haft något att göra. Igår var det ju KM och jag och Heba startade i ett lopp. Mycket trevlig att köra egentligen! Starten blev ju katastrof då hon vägrade gå framåt och nästan reste sen galopperade hon på stället så tappade ju minst 40m men efter de sprang hon bra. Kunde dock börja galoppera när som helst men de va första gången i "lopp" så får vara nöjd. Vi vann iallafall ganska överlägset tillslut, fick ingen tid men det kändes och sas att de gick ganska fort bitvis iallafall:) 

Direkt efter tog jag och Anton tåget till Umeå för att fara på en väldigt trevlig personalfest.
Med alldeles för lite sömn steg vi upp tidigt och fixade ett till lass hö. Sen blev det en powernap innan vi for på en supergod middag med släkten hos mormor och morfar!
Nu ligger jag redan i sängen och är redo att somna när som helst;)

Tripp trapp trull som väntade på att jag skulle öppna upp igen efter vi lastat i höet i en lada som är i hagen:) har spikat igen där så hoppas dom kan låta det vara;)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0